Days I recall being wonderful

Näe jag får nog försöka komma på något annat sätt att bli av med denna förkylning,
för att förneka att jag är förkyld var omöjligt inatt. Och inte lyckades jag vila och vakna på ett bättre humör.
Snarare tvärtom,
sammanlag har jag kanske sovit 4 timmar inatt.
Jag vaknar åtminstone en gång i timmen och måste hosta,
och det värsta är att det tar så jävla ont att hosta.
Mamma föreslog att jag ska sova på soffan inatt,
för där är det lättare att sova sittandes utan att det är alltför obekvämt.
Kanske jag gör det.
Vad som helst, bara jag får sova!
Jag blir snart tokig av att inte kunna sova.
Jag, Julia, som aldrig har tyckt om att sova, gör nu vad som helst för en hel natts sömn.
Nu överväger jag seriöst att gå i duschen,
jag orkar egentligen inte.
Jag har ingen energi, och jag blir onfantligt trött av att gå i trappan.
Men jag ser ut som världens fulaste hund.
Ungefär.
Idag eller imorgon ska vi köpa ny bil,
eller den är begagnad, men ny för oss.
Äntligen, så slipper vi våran stora monsterbil.
Jag funderar på att göra som mormor säger, gå ut och ta lite luft. Så kanske jag blir friskare.

Idag har det varit två sotare hit,
eller en sotare och en praktikant.
Två killar i 20 års åldern.
Båda två var ganska snygga ;)
Fan att jag var oduschad och satt i soffan och kollade på the fighting temptations.
Såg knappast så attraktiv ut, jag och min temugg, xD.



om jag vore en bil, så skulle jag se ut såhär nu.

En märklig sak, när man söker på www.google.se
skriver man då in "the worlds ugliest dog" och söker på bilder,
då dyker det såklart upp en massa bilder på världens fulaste hund.


fulfulfulfulfufulfulful

Men det finns även andra bilder, som tex den här;


och jag tycker den är hur söt som helst.
Vet någon vad den här är för ras? :)

Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback