Fashion

Här är saker jag vill ha  just nu.



1. Jag funderar på att klippa av ett par gamla jeans, som Sofi Fahrman
2. Denna klänning fanns med på Aftonbladets mode, skulle jag bli bjuden på fin fest, då skulle jag absolut ha en liknande klänning
3. Den gröna klänningen skulle jag dö för att få springa om kring med i sommar
4. Denna väskan är ursnygg, har lite av det marina inslaget, och även helt rätt detaljer, kanon väska
5. Jag vill-ha-stilen i sommar/vår!
6. Orange klänning med gul kant, så sommarfin och strandläcker
7. Även denna klänning är en sommarklänning, kanske mera lämpad för sena nätter...
8. Bikini, är obligatoriskt att köpa ny varje sommar, den här är söt som få

Hujj, vad jag vill shoppa, jag är så fixerad vid kläder/mode,
men jag gillar det!
Hoho, ge mig pengar :D

Julia

Kommentarer
Postat av: lolli

tihi, jag har gjort det redan, klippt av några gammla jeans :) det var billigt ;)

2006-04-05 @ 17:17:09
Postat av: Jenny

Svarta klänningen var skitsnygg! och den rosa med, om den hade varit röd

Postat av: idaskida

jag tror att mina håliga, älskade miss sixty jeans kommer att bli ett par jeans shorts väldigt, väldigt snart;)

2006-04-07 @ 19:44:56

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback