För det är vår

Idag när vi hade elevrådsmöte så sa Dan att han ibland tycker att jag liknar otroligt mycket på Carola, som hon såg ut när hon typ stod där med sin bananguladräkt och sjöng om Mona-Lisas  leende. Tack eller något :)

Efter skolan var jag och Lolli till Christer och skrev arbetsavtal för våra jobb på konfirmationslägret i sommar. Kulkul, känns mycket bra att ha det fixat. Sedan hade vi lust att gå och köpa bollglass, eftersom det var så otroligt varmt och härligt ute. Men istället gick vi hem till mig och åt middag (kl var alltså ca 15.20). När vi hade ätit så var vi fortfarande sugna på glass, men eftersom vi inte visste när glasskioskerna stänger (vi antog kl 16) så gick vi till Matthis hallen och köpte paketglass, och kinuskisås. Mumma!

Det förtärde vi medans vi kollade på sex and the city, härligt.
Nu är jag sur på Lolli, för att hon är en pluggis och inte har några inlines. För hon ska 'plugga' ikväll, och jag vill åka inlines, jag har ingen att vara med! Aj, nu drog hon i mitt bh band, den jävlen. Nu spelar hon på mina bh band :| och nu ritar/skriver hon på min rygg, jag vill veta vad. AAAAAAJAAAAAJ! Hon misshandlar mig! Seriöst! Lolli: det här är dagens lektion i hur man kommer fram i livet, tre ord "show no mercy!" SOM OM DET SKULLE VARA SÅ LÄTT! Aj säger jag bara, jävla unge. Nu fotograferar hon mina rödamärken, tur det, så jag kan anmäla henne och visa för polisen. Den jäveln :D

Show no mercy,
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback