Frisk och i skolan

Nu är jag "frisk", eller åtminstone så frisk att jag kan vara i skolan,
så jag får fara och kolla på hockey idag! ;)
Haha, jag har nog någon fetisch för hockeypojkar.
Haha, Eddy till exempel :D

Nu är våran film skapande/idrott/media/musik snart färdig! :D
Vi ska bara massproducera det, med andra ord bränna filmen en miljon gånger (20ex.) och sedan ska Idaskida stoppa in filmerna i fodralena, för det är hon bra på ;)
HAHA.
Sedan ska alla högstadieskolor få filmen, wow, vad tufft alltså :D

Jag är glad idag, men hes, jag låter som kalle anka.
Inte sjunga och inte prata för mycket,
kan det bli jobbigare? :p
Haha.
Näe, jag tror inte det.
Tror du? :O

Nu gnäller Ida, hon vill ha mat ;)
Jag med.

Oh, nu ska jag messa till mimi...
eller kanske till Lolli, nja, det får bli båda :D
haha, nej jag är för snål för det. Jag messar till Mimi ;)

Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

du är med gnällig! sådetså! ;P

2006-04-06 @ 11:10:46

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback