HÄHÄ, för jag är en dum 90a

(x) gråtit efter ett besök hos frisören
( ) skrivit brev till någon i Afrika
(x) cyklat utan händer
(x) tycker att sommaren borde komma nu
( ) hatar kärlek
( ) har flugit i en luftballong
(x) älskar att gunga
(x) åkt pulka i vinter
(x) haft Bamseplåster på mer än tre tår samtidigt (men jag är inte säker på om det var bamse eller pippi..)
( ) höjdrädd
( ) kysst dig själv (jag har åtminstone bara en mun, så det är lite svårt att kyssa mig själv)
(x) hoppat från ett fönster
(x) vandrat några mil (sammanlagt ;))
(x) viskat i någons öra
(x) hånglat med en av samma kön
(x) hamnat på sjukhus
(x) känt dig som ett pappersark (lika vitt som ett)
(x) virkat
(x) diskat
(x) förlorat den du älskar
(x) sagt nej till sex
(x) druckit vatten upp&ner
( ) dödat någon
( ) ätit säl
(x) bakat sockerkaka
(/) är förälskad i någon (ett halvt x för jag vet bara halvt ;))
( ) velat dö
( ) har/haft converse
(x) känt dig som ett as
(x) lyssnat på samma låt en hel natt
( ) ätit godis istället för att gråta
(x) gjort dig själv illa
(x) skrikit hora/bög till någon
(x) varit full
( ) varit hög
(x) varit ordlös
( ) är kåt
( ) hatar värme
( ) ska på hultsfred 06
( ) tycker om katter
(x) haft vattenkrig
(x) skrivit på någons arm
(x) dissat någon som ringt på din mobil
( ) varit otrogen
(x) hatat någon som du egentligen älskar
(x) ångrat dig
(x) varit svartsjuk
( ) hostat blod
( ) låtsats att du var en fjäril
(x) önskade/önskar dig en kyss
(x) älskat någon så att det gjort ont
(x) tycker om kladdkaka
(x) ätit middag med någon du tycker om
(x) tror på det övernaturliga
(x) hatat dina föräldrar
( ) ätit jättemycket och sedan spytt
(x) hatat din kropp och ditt utseende
(x) spelat gitarr (försöka duger väl)
( ) spelat nyckelharpa
(x) sjunger/sjungit i duschen
(x) skrikit dig hes av panik
( ) sett någon dö
(/) varit med om en kris (flodvågen var väl lite av en kris, men jag var ju inte där..)
(x) vibrerat av nervositet
(x) skrattat så du grät
(x) gillar gröt
( ) fått för dig att du är bisexuell eller homo men kommit på att du inte är det
( ) slängt porslin i väggen
(x) hatat hela världen
(x) sjungit till håkan hellström med någon du tycker om
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat
( ) legat med mer än du borde ha gjort
( ) gillar inte då folk frågar dig saker
( ) bajsat på vägen
(x) drömmer ofta mardrömmar
(x) skulle kunna döda för någon
(x) har kalla händer
(x) har ett smeknamn
( ) varit mobbad
(x) trampat ihjäl en nyckelpiga
(x) somnat på golvet
( ) haft sex fastän du inte velat
( ) hånglat på tunnelbanan
(x) åkt buss genom halva Sverige (känns så iaf)
(x) kastat dig framför ett fordon (cyklar tror jag väl)
(x) tågat genom staden med flaggor i skyn (när jag var scout, ja, jag har varit scout.)
(/) älskar någon som inte vet om det (älska är ett stort ord för mig)
(x) ramlat och skrikit av smärta
(x) skrapat upp knäna
(x) tycker att krig är idiotiskt
(x) tuggat på ett grässtrå
(x) varit i en storm
( ) varit nära döden
(x) hållit om en ko
( ) hållit i en orm
( ) varit så full att du inte kunnat gå
(x) tvivlat på din existens
(x) trott att du varit odödlig
( ) skrivit över hundra dikter
( ) varit på Darinkonsert
( ) kastat din telefon i vattnet (tappat)
(x) vaknat av att du gråter
( ) känt dig som ett får
( ) drömt om svarta paraplyn
(x) haft läppstift
(x) gråtit i någons närvaro
(x) älskar regn
( ) hört Cirkus Miramar
( ) har glömt hur det är att vara riktigt liten och svag
(x) är fortfarande riktigt liten och svag innerst inne
( ) har slagit till någon så att personen tappade andan
(x) har sprungit en mil utan uppehåll och storlett hela tiden (i mina tankar är det möjligt)
(x) har en studsmatta hemma
( ) har tejp i ansiktet just nu
(x) har aldrig ätit fisk (så gott som aldrig, undviker det så länge det är möjligt)
( ) har sett en film mer än tjugo gånger

Owaow, igen,
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback