hejhoppgummisnopps-julia

Ja, jag börjar återfå energi, matlust och mitt knäppa sätt.
Jag tror jag börjar bli frisk,
om man bortser från att jag hostar.

Fan att jag inte har varit i skolan idag,
för då skulle jag få fara på hockey idag.
Dummadummadumma.
Men jag får väl fara imorgon och på fredag (Y) (tummen upp).
Jag har lite problem med min ekonomi just nu,
men det löser sig.

Jag har syndat och druckit juice idag,
jag har inte druckit det på 2 månader.
Haha.
Endast vatten och te.
Men det straffade sig, det tog ont i halsen att dricka det.

Hihihohohahahehehöhöhähä.

Ge mig nåt som tar mig någonstans
-nej, för det behövs inte nu.
Jag är glad igen :D haha.


Julia

Kommentarer
Postat av: lollipoppilolla:)

tii, en glad julia :D

2006-04-05 @ 14:07:07
Postat av: andrea

hej sötis :) jag tycker att du ska bli helt frisk nu, och det verkar ju som att det börjar gå åt det bättre hållet. JAg funderar också på att komma till dig, du vet det där med hockeykillar är ngtr för mig! ;D haha, nej men krya på dig, tönt (L)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback