Keep on livin'

Idag har jag varit ut med hundarna i regnet och slasket.
Myyysigt.
Och just före jag skulle gå in på gården så mötte jag (såklart) Sebbo, och några andra finska hockeypojkar.
Och jag som såg jättecpmegamycket sliten ut och håret var ju hemskt pga regnet.
Haha, jag lever inte ett lätt liv heller.

Snart ska jag gå i duschen och efter det ska jag börja fixa mig,
för kl 13 när Lolli och Mimi har slutat, då ska jag träffa dom, och sedan ska vi på hockeymatcher igen.
Kl 15.30 och kl 19.00 är det matcher.

Mamma tror jag har feber,
men som mamma själv sa;
"men jag antar att det är så att det är omöjligt att ha feber på en fredag"
och ja, mamma, du har nog rätt.
I min värld så är det totalt omöjligt att ha feber på en fredag,
och som Fia sa, även om jag har 40graders feber så ska hon släpa med mig på fest imorgon!
Haha, och tur är det väl att jag är omgiven av sådana som förstår att feber inte hindrar mig :D

Jag är på festhumör!
HAHA.



Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback