Mina tårar blir till blod

Igår kväll kunde jag inte somna,
så fort jag hittade ett bekvämt sätt att ligga på,
då måste jag sätta mig upp och hosta.
Detta ledde till att jag kollade på en film och såg på Cityakuten,
sedan lade jag på radion och lyssnade på musik i någon timme.
Sedan måste jag ha somnat,
och när jag vaknade imorse så kändes det som om jag skulle kvävas,
eftersom jag behövde hosta och inte fick ordentligt med luft så som jag låg.
Då kände jag mig liten och ynklig.
Det gör så ont att hosta och att vara sjuk är ansträngande.

Men en skitbra sak är att vi är lediga på fredag ;)
haha,
så om jag inte far till skolan imorgon,
för som det verkar nu så gör jag nog inte det.
Det betyder alltså att jag kommer vara endast en dag i skolan den här veckan,
torsdagen,
då har vi ändå bara projekt.
Så får se om jag kommer alls.
Beror på hur jag mår,
jag börjar bli lite galen av att inte orka göra något.
Vem har tagit min energi? -den jäveln ska inte få det roligt.
Haha, nejmen. Jag vet inte,
jag hoppas det blir fredley i helgen för oss ;)

Du är det finaste jag vet, Julia

Kommentarer
Postat av: Andrea

Nåå, jag tyckte så synd om dig med allt hostande, så jag måste bara visa lite empati :P
Nej men, jag hatar hosta, och ingenting hjälper. Men det går över, jag lovar!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback