Nu vill min mage äta

Jag är hungrig som fan.
Jag gick hemifrån vid halv 1 idag, sedan var jag in på apoteket och sa hej till Jenny,
efter det var jag och sa hej till Mimi, för hon jobbade också. Efter det rusade jag till Bibban för jag skulle träffa Totte och Anna kl kvart i 1. Vi gick in till bibban, och så såg vi på skaparnas barnteater om kaniner. Katja var med och spelade eftersom Henrika inte kunde komma. Dom var duktiga och Katja var så söt så. Efter det kom Mika och hämtade mig, Katja, Nicke och Anna. Han släppte av dem vid Kattis busshållsplats och sedan for vi vidare till Bollhalla. Där har jag varit tills nu. Vi kollade på gymnastiktävlingar och alla var jätte duktiga. Mina småsystrar tävlade och jag fick både glädja dom när det gick bra, och trösta dom när det gick sämre. Det är tydligen en av uppgifterna som storasyster. Men dom är underbara, Fanny och Frida.

Nu hoppas jag att middagen snart är klar, annars finns det nog en risk för att jag dör.

Julia

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är inte den enda som dör. Men det luktar mat iaf. :)

2006-04-01 @ 18:51:38

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback