Och så blev du mitt sår, och jag blöder ihjäl

Jag har svårt att bestämma mig för om jag är sur eller om jag är glad.
Jag är sur för att Finland vann båda matcherna idag,
men jag är glad för att Sverige vann hela Silja Kampen.
Det är alltså hockeycupen jag pratar om.
6 landskamper mellan Sverige - Finland har spelats.
3st för pojkar U-16 och 3st för pojkar U-17.

Under sista matchen, U-17, när Finland ledde med 4-1, då var jag så jävla sur.
Jag kan faktiskt inte komma ihåg när jag senast var så sur,
och då blev jag påminnd om hur det känns.
Hur jag reagerar och sådär på att vara sur.
Ojoj, det låter knäppt att jag blev så sur.
Men jag blir så himla sällan riktigt sur,
och det handlade nog om mer än bara själva hockeyn.
Tror jag.
Och jag blir så irriterad på Eddy,
för att han undviker mig.
Jag undrar om han ens gör det medvetet längre?
Nåja, hans val.

Nu ska jag snart sova, så jag orkar med imorgon! ;)
För om jag var kvällens ilska,
då är jag morgondagens partyprinsessa,
jag ska ha så jävla kul.
Ring mig om du vill ha kul (haha, det låter som ett kasst raggningsförsök, men det är det inte. Jag lovar) ;)

Tack för mig, Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback