Skönhet

Nu har jag nyss haft på mig ansiktsmask,
som jag fick av Ida.
Jag tänkte "om jag inte ser helt knäpp ut så kan jag ta en bild när jag har ansiktsmasken",
men jag måste erkänna en sak, det går inte att inte se helt knäpp ut när man har ansiktsmask.
Men jag tog bild iaf, så den finns där nere.

Jag badade fotbad, klippte tånaglarna och filade hälarna också.
Sådant där som man aldrig tänker på att göra.
Men jag vill ha vårfina fötter^^
Jag ska måla tånaglarna sen också ;)
Det finns bild på mitt fotbad också  xD

Och sist men inte minst lägger jag upp en bild på oss flickor (det var på denna bild som jag tycker mina armar ser hemska ut).



Isn't that lovely?
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

var det skönt med maskis i ansiktet?


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback