Sol, kyla och känslor -går det att blanda?

Det är jätte fint väder ute, så varför är jag inne?
-jo, för att det är för kallt.
Vad gör jag istället?
-kollar på sex and the city.

Det där kallas att intervjua sig själv, wihu.
Nyss såg jag ett avsnitt sex and the city (nummer 8 säsong 4), det där Mirandas mamma dör, och gissa vad? jag rycktes så med av känslorna att det kom några tårar. Tänk att jag har gråtit till Sex and the City. Otroligt.
Nu ska jag gå ut med hundarna och sedan ska jag använda en av ansiktsmaskerna jag fick av underbara Ida idag, hon är så snäll. Det var en försenad födelsedagspresent :) Tack Ida! Och medans jag har ansiktsmask ska jag ta ett fotbad och kolla på mera sex and the city. Så det så.

Vad är dröm och vad är verklighet?
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback