Stora bilar, röda rosor...

Jahapps, då är det bara 30dagar kvar av mitt utegångsförbud,
typ.
Det är supermegaroligt.
Jag lovar dig.

Idag har jag varit i skolan,
först hade vi Bodil och skrev ner vad vi hade som högsta önskan att ha gjort inom 10 år.
Och hur vi ville leva och så då.
Det var ganska kul att få drömma.
Vi ska få tillbaka det vi skrev om 10år för att se hur mycket vi förverkligat.
Tufft.
Efter det så skrev vi vad vi tyckte var bra/dåligt med Nya Åland,
och så ska Nina Fellman få det när hon kommer till våran skola.

Och en annan sak som är jävligt tuff,
det är att vi fått klart våran folkis-dvd,
omslag, 4 filmer och allting har vi gjort själva.
Fy fan vad vi är bra! ;)

Efter det kollade vi på Wallander - Steget efter,
den var helt okej.
Men jag tycker bättre om den andra versionen av Wallander filmerna.
Vi såg den med Rolf Lassgård,
och han kändes bara jobbig tyckte jag.
Och så var det jobbigt filmat,
och så sov jag lite i början av filmen.
För den var så förbannat seg.
Men lite läskig var den väl emellanåt.
Fast det var mest plötsliga händelser som gjorde den bra.

Efter skolan körde jag lite med moppen,
för att testa om den fortfarande drar bra.
Den funkar väl helt okej måste jag säga.
När jag kom hem så tittade jag på våran folkis-dvd med mamma,
och så pratade vi två lite.
Vi är väl fortfarande lite ovänner,
men det värsta har väl gått över.

Sedan kollade jag på Scrubs och hade tråkigt,
efter det lagade jag middag med mamma,
eller jag lagade efterrätt,
för jag ville inte steka bacon och lukta äckligt.
Nu efter middagen har jag kollat på Scrubs igen,
men jag var så trött så jag nästan somnade.
Så för att hålla mig vaken sitter jag och msnar med Jocke nu.
Och tidigare msnade jag med Fro och Tomas,
och dom är så elaka,
bara mobbar mig för utegångsförbudet.
Jävla ungar.

Snart ska jag gå ut med hundarna,
och efter det duschen och sedan sova.
Typ.


Wallander -Steget efter och Ålands Folkhögskola, en annorlunda skola

Här kommer lyckan för hundar som oss,
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback