Tusen drömmar, hårt liv

Nej fytusan,
nu ska jag klaga,
klaga på allt och alla.
Jag tycker inte om det.

Det suger att sitta vid datorn.
Det suger att vara trött.
Det suger att mamma är sur.
Det suger att jag inte får sova imorgon.
Det suger att allt ska strula.
Det suger att jag bara vill bort.
(No offence to you, men) Det suger att jag blir så lätt irriterad även på dom som är mina vänner.
Det suger att vara Julia.
Det suger att jag har beslutsångest.
Det suger att du blev sårad.
Det suger att du också blev sårad.
Det suger att jag inte kan ändra på mig.
Det suger att jag inte har självdisciplin.
Det suger att du inte tycker som jag tycker att du ska tycka.
Det suger att känna så här.
Det suger suger suger suger suger suger.

Låt mig bara gå och sova.

"Julia med alla killar flörtar och killarna nappar som små mörtar. Men Julia inte bestämma sig kan, kan hon inte hålla sig till en enda man?"
visst, på sätt och vis tycker jag det är ett skitroligt rim, men när folk faktiskt blev sårade av att höra det... förlåt till er. Ni betyder massor, tro inget annat.

Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig...
Och du inser snart igen att det inte är första gången


Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

det är inte klokt vad allting bara suger purjolök nu, eller hur?


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback