Vi är lördagens änglar och söndagens knott

Alltså jag blir så glad över att få höra hur klok folk tycker jag är,
komplimanger är det som gör min vardag lite roligare.
Tack för att ni tycker jag är bra ;) haha.

När man är sjuk har man ungefär följande saker att välja mellan;
-sova
-se på tv
-kolla på film
-sitta vid datorn
-eller självmord
haha, nejmen, inte det sista kanske.
Och jag har redan sovit, och sett på tv ett par gånger. Jag har visserligen inte kollat på en hel film, men lite på Eva & Adam och så har jag kollat på Prison Break. Jag sitter vid datorn just nu, och självmord känns inte aktuellt.
Vad ska jag då göra?

Förslag?

Don't stop until it's done.
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

vilket sätt skulle du använda dig av om du ville begå självmord?

2006-04-03 @ 19:53:43
Postat av: idaskida

Vilket sätt skulle du använda dig av om du ville begå självmord? Uj vilken munter fraga, eller hur?

2006-04-03 @ 19:54:06
Postat av: idaskida

Oj, nu blir du lurad och tror att du har fått många kommentarer, men det blev lite fel.

2006-04-03 @ 19:55:08

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback