Aldrig tänka tillbaks

Idag har det skett ett bankrån på Åland. Skrämmande? Nja, jag vet inte. Först vart jag lite rädd. Men nu när jag tänker efter så är det inte så farligt. Bankrån är vardagsmat på andra ställen.

Igår kväll var jag inte trött. Hade nog rört på mig för lite. Eftersom jag somnade sent vaknade jag också sent. När jag hade vaknat klippte jag Fannys hår (det är tufft, det blev till och med bra. Trots att jag inte kan klippa egentligen!)

Sedan chillade jag till 1, då tog jag Minus med mig och for på en joggingtur. Skönt. Efter det var jag ut med båda hundarna och sedan satte jag mig framför datorn. Stretchade och msnade med Wille och Adam ända till jag gick i duschen vid halv 4-4 tiden.

När jag kom ur duschen målade jag tånaglarna. Jag blev själv förvånad över hur mycket snyggare fötterna blir av lite nagellack. Sedan var det middag och efter det målade jag naglarna på fingrarna också. Men i en annan nyans.

Nu har jag inget att göra så jag vandrar runt i hemmet för att vänja mig vid mina nya skor. Egentligen skulle jag kunna städa, men det orkar jag inte. Kanske jag gör det snart i alla fall. För jag har som sagt inget annat för mig. Tyck synd om mig.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback