Dagis - SoS?


Onsdag 16. 8:


Ibland kan man fundera på om vi går på dagis eller på SoS. Men bara för det så säger jag inte att det är negativt.

Imorse klockan 8.00 hade vi engelska diagnostiskt prov och det var ganska svårt. Efter det fick vi intervjua Mona (på engelska) och ställa hur privata frågor vi ville. Det var ganska kul.

Sedan hade vi Mojje (eller hur det nu stavas?) och samhälla lektion. Vi pratade mest om Mojje och lite om oss andra i klassen. När den timmen hade gått hade vi Mona igen och fortsatte gå igenom studieguiden... Tråkigt.

Efter lunchen hade vi fyra timmar psykologi med Lotta. Vi lekte lite namnlekar och fick fylla i ett "mina vänner"-blad om oss själva.

Idag fick vi veta att Natalie och Robin flyttar till Lund och pluggar där istället. Så dom dissar SoS. Det gör inte mig så mycket, för jag fick aldrig någon kontakt med dem.
Istället idag på psykologin kom Lotta in med en ny elev helt plötsligt. Andreas som antagligen kommer börja i vår klass. Det är trevligt. Han provade på kock först, men det var inte hans grej.
Imorgon kanske vi har en ny tjej med oss igen, men det är inte säkert ännu. Ojoj, vad det byter folk. Jag blir ju alldeles råddig.

Efter att skolan hade slutat (kl. 16.00) gick jag hem. For med mamma på lite ärrenden och sedan hem för middag. Efter middagen chillade jag i väntan på att Andrea skulle göra klart sina läxor och sedan for jag dit och snackade lite.

Nu är jag trött och funderar på att sova så jag orkar med imorgon...

You've found me
Julia


Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback