Dålig bloggare

Den här veckan har jag varit en dålig bloggare!
Fy.

Men det har varit en bra vecka, jag trivs i klassen och jag trivs med livet. Dock är det lite tråkigt att jag inte hinner träffa Lolli, Andrea och Fia så ofta. För alla har olika scheman och olika läxor...

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Men det visar sig.

Jag har kommit på en sak, jag vill vara lika smal som jag var i vintras. Och jag var ovanligt söt i vintras också. Det är kul att kolla på bilder som man ser bra ut på. Haha.

Nu har mormor, mamma, Fanny och Frida farit till Sverige, Lund. För att närvara vid kusin Toves konfirmation. Tyvärr kunde inte jag följa med, för jag ville inte ta ledigt från skolan. Och någon måste ju vara hemma och ta hand om hundarna. Speciellt nu när Minus inte mår helt bra.

Jag var med honom till veterinären idag förresten. Jag tror medicinen har hjälpt ganska bra nu. Det gör mig glad! På psykologin nämnde vi att kärlek inte alltid behöver vara mellan man-kvinna, utan också kan vara t.ex. mellan djur-människa. Och det är sant. Jag älskar Minus.

Imorse på tyskan kom jag på att jag nog är bäst på det. Jag måste vara en naturbegåvning :D haha. Men tyska låter så roligt.

julia: men jag tycker du kan komma hit iaf :D
adam: haha:D pappas barskåpet bara;) jaa det tycker jag också. bara jag sku hitta dit;P
julia: haha, det är inte så svårt :D som någon sa "bor du i det där knasiga huset som inte passar in med alla andra hus på storagatan?" :D haha.
julia: och ja, i det bor jag nog :D
adam: haha:D hur menar du med knasigt? ;P
adam: fult, annorlunda utseende lr lyxhus:D
julia: haha, alltihopa ;) nej men :D
julia: haha
julia: jag tycker nog det är ett ganska vanligt gult tegelhus, med lite knasig form bara :P det är inte sådär fyrkantigt som de flesta andra hus :D
adam: bor du i en pyramid:-O
julia: HAHA :D det skulle vara tufft
julia: :P
julia: men tyvärr inte ;p
adam: i en rundbastu kanske:D
julia: utan mera i ett hus som ser ut som två legobitar som inte är helt på varandra :D hahahaha.
julia: det där låter knasigt om man inte sett huset;p
adam: haha vadå, nu förstår jag inte mycket:D
adam: haha JO det gör dee;P
adam: men jag lär väl få alla bitar på plats imorgon:P
julia: haha, nä det tror jag inte :D  du kommer ändå inte fatta vad jag menar med två legobitar ;) men du kommer säkert ändå hitta hit :D
adam: haha:D
adam: som de låter sku jag tro att ni har två skorstenar lr nåt;P
julia: nej bara en.. Tror jag:D
julia: men två öppna spisar ;)
adam: ooh coolt;)
adam: vi har bara en kakelugn:S
julia: men det är nästan lika fint det ;)
adam: haha;) "nästan" :D
julia: haha, precis :D
julia: nej men, vi har ett ganska fult hus :P
adam: haha:P vårt e också gult o fult;P
julia: haha, ooh. Vad tufft ;):D
adam: haha:D men vi ska måla de grönt sen nån gång tror jag;P
julia: okej :-O eftersom vi har tegel är det svårt att byta färg ;P
adam: haha:D

-nog finns det många sätt att beskriva och prata om ett hus på. Haha.


Kan inte Jenny komma hem nu så vi kan laga middag?
Can't touch this!
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

hihi, en pyramiiid:P


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback