Dunder och brak

Nu skriks det i mitt hus, eller jaa, åtminstone talas det med höga röster.
Alla är lite små irriterade idag, tror jag?
Jag vet inte vad dom bråkar om, men det är Frida och Jennys röster jag hör.

Jenny har feber, för hon har fått en infektion av att hon drog ut en tand i tisdags.
Stackars henne.
Imorgon ska hon till samma tandläkare (jag skulle aldrig gå till samma igen, efter alla gånger det blivit fel när jenny har varit där)  för att möjligtvis få penicilin. Får hon penicilin måste hon antagligen ta det i 10 dagar, vilket betyder att hon kommer äta penicilin på sin 18-årsdag. Pencilin+Alkohol=dåligt. Så hon måste vara nykter helgen när hon äntligen blivit 18. Det måste kännas hårt.

Idag i skolan bytte vi platser, jag sitter nu vid fönstret mellan Najk och Frida. Det är skönt med lite omväxling. På tal om Najk så ska han på Håkan Hellström i Sthlm imorgon, jag är grymt avundsjuk.

Ikväll måste jag (som vanligt) läsa lite läxor och sedan ska jag hjälpa mamma möblera om här hemma lite. Hon ska fara och köpa en begagnad skänk (stort servisskåp) som ska ta över efter våra vita skåp som står i vardagsrummet. Jag hoppas det blir fint!

Vet din mamma att du super,
vet din far att du ej har oskulden kvar?
Vet dom det min vän,
får du aldrig gå ut igen.
Julia

Kommentarer
Postat av: Mims

Alltså bilden är samma som på "Kan du läsa mina tankar", men lite omgjord ;) Och jo det är jag som tagit den.
Vad roligt att du tyckte att vårt projekt var fint :)
Nej nej, inte får vi en massa håltimmar. Vi brukar slå ihop timmarna så att vi får 1 h lunchrast istället. Igår var bara ett undantag :P

Postat av: Anonym

The Kristet Utseende :D

2006-08-31 @ 19:00:51

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback