Favorit i repris

1. Namn: - Julia
2. Smeknamn: - julle, jullebulle, jullan, juliabulia, bulia...
3. Ögon: - Blå
4. Längd/vikt: - 164/58
5. Hår: - Färgat
6. Syskon: - Jo tack
7. Födelsedag: - 18 april 1990
8. Stjärntecken: - Vädur
9. Har du en bil? - Nej, men jag önskar att jag har en när jag fyller 18.
10. Vilka är de fyra sista siffrorna i ditt mobilnummer? - 7831
11. Skostorlek: - 38-39
12. Favoritchoklad: - Vit
13. Mellannamn: - Helena

SAMHÄLLE
14. Har du någonsin upplevt diskriminering på grund av kön, ras, sexuell läggning etc.? - Könsdiskriminering stöter du på överallt. "Jag behöver tre stora starka killar som kan hjälpa mig med den här tunga bänken"... Vem har sagt att det inte finns starka tjejer?
15. Vilket parti skulle du rösta på idag? - Jag vet för lite om olika partier så jag kan inte uttrycka mig.
16. Byter du ofta åsikt? - Nej, helst inte.
17. Gillar du att argumentera? - Ja, jag ger mig inte före jag har "vunnit".
18. Monarki eller republik? - Republik
19. Viktigaste fråga på agendan: - Studiestöd, bostadsbidrag...
20. Vet du vad en konspirationsteori är? - Nej, det kan jag inte påstå.
21. Vilken enskild politiker skulle du kunna tänka dig att leda en kampanj för? - Lars Leijonborg verkar tuff!
22. Vilken grupp/vilket parti skulle du kunna tänka dig att leda en kampanj för? - Åh, ingen aning!
23. Var Irakkriget berättigat? - Krig är aldrig berättigat.
24. Skulle du kunna tänka dig att plastikoperera dig? - Inte plastikoperera mig men om jag skulle ha sådan övervikt att kroppen inte klarar av det skulle jag inte tveka.


STIL
25. Favoritmodell genom tiderna/just nu:
- Hejjagärklassiskochsäger Tyra Banks
26. Favoritaffär: - Gina har blivit lite för vanligt.. Så jag vet inte riktigt. Allting handlar ju inte om vilken affär kläderna är ifrån.
27. Favoritdesigner: - Diane von Furstenberg, Christian Louboutin...m.fl.
28. Årets snyggaste väska: - Den oversizade bruna läder väskan.
29. Årets snyggaste sko: - Christian Louboutins.
30. Årets snyggaste trend: - Tröjklänninen.
31. Favoritplagg i garderoben: - Tajta cheap monday jeans med aningen högre midja.
32. Önskeplagg just nu: - Svarta acne stuprörs jeans.
33. Ditt stilråd till världen: - Less is more vad gäller att matcha.
34. Vilka hudvårdsprodukter använder du? - Aco.
35. Vilka makeup- märken använder du? - Mascara; YSL/MaxFactor, foundation; L´oreal, rouge; Isadora.
36. Ditt skönhetsråd till världen:
- En perfekt hy och ett välvårdat hår kombineras med lite mascara och snygga kläder. Woila, funkar både i skolan och på festen!
37. Största nu aktuella manliga/kvinnliga stilikon: - Mischa Barton, Lindsay Lohan, Kate Moss, Kimberly Stewart... Det finns oändligt med kvinnliga!
38. Favoritsmycke: - Enkel lång guldkedja.
39. Senast köpta smycke: - Samma som ovan.
40. Vilken parfym använder du just nu? - 'Glow' by J.Lo och 'Deep Red' av Hugo Boss.


KULTUR
41. Favoritfilm:
- Crash
42. Favoritskådespelerska: - Kate Bosworth
43. Favoritskådespelare: - Ashton Kutcher (jag rår inte för det, jag kommer aldrig släppa det!)
44. Vilken är den sämsta film du sett? - Det måste vara den där skräckfilmen jag och Fia såg på förut.. Så dålig så jag inte minns namnet.
45. Favoritband: - Jag anser det fel att svara Fronda, men jag vet inte vad jag annars ska svara..
46. Bästa enskilda artisten: - Håkan Hellström.
47. Tidernas bästa album: - Har jag inte upptäckt ännu.
48. Favoritlåt: - The Sounds - Painted by numbers
49. Favoritkaraktär ur Disney- film: - Han där "vill ni se mina dockor?" i 'Hajar som Hajar'.
50. Favoritfärg: - Vit.
51. Favorit-TV-program: - 'Top Model'
52. Vem är Sveriges bästa programledare? - Tone Bekkestad från vädret på TV4.
53. Favoritbok: - Liza Marklund -sprängaren
54. Favoritförfattare: - Liza Marklund just nu.
55. Läser just nu: - Liza Marklund -studio sex.
56. Favoritmagasin: - VR eller Glamour.


KÄRLEKSLIV
57. Civilstatus:
- Lallar runt tills jag vet bättre.
58. Vad söker du i ett förhållande? - Kompletering.
59. Planerar du att skaffa barn? - Ja.
60. Vill du gifta dig? - Ja.
61. Vid vilken ålder vill du skaffa barn? - När jag har hunnit göra karriär.
62. Hur gammal vill du vara när du gifter dig? - Gammal? Bara jag är redo och älskar honom så är det okej.
63. Kommer du att ha barn när du gifter dig? - Nej.
64. Har du en pojk-/flickvän? - Nej.
65. Är du förälskad? - Kanske det.
66. Skulle du kunna vara otrogen mot någon? - Nej.
67. Vad tänder du på? - Kyssar.
68. Hur långt är du beredd att gå på första daten? - Beror på hur seriös jag är med daten.
69. Är det okej att flirta om man har pojk-/flickvän? - Okej är det inte. Men har man en flirtig personlighet så har man det helt enkelt.
70. Vad förstår du dig inte på hos det motsatta könet? - Jag förstår nog det mesta. Förutom passionen för att döda (djur o.dyl.)

Jaa, jag hade tråkigt och frågor är ett bra tidsfördriv.

Julia


Kommentarer
Postat av: Mims

Men tänk om du gör karriär först när du är 99, är det inte lite sent att skaffa barn då? ;)

Postat av: Anonym

in your dreams att det i början var sant

2006-08-29 @ 09:18:36
Postat av: julia

Kan du anonyma specificera dig?

2006-08-29 @ 17:01:24
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: fia

Lite löjligt med anonyma kommentarer :P suck, haha. Den där filmen är faktiskt den värsta jag vet. USCH! Hehe.

2006-08-29 @ 19:00:23

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback