Frågor

Så många frågor, så några svar.

Jag och min syster är sura på varandra.
Hon är sur på mig för att jag lånat hennes skor och nu påstår hon att dom blivit uttöjda.
Jag är sur på henne för att hon EN dag fick låna min cykel, och under den dagen lyckades hon fixa punka på min cykel.
Jaaa, det är sådant som gör en så glad.


Ikväll har jag varit med Andrea. Våra liv och samtalsämnen är numera bara om skolan och kläder. Killar, vad är det?

På väg dit for jag till Minimarket för att köpa senaste nummret av Cosmo, men dom hade inte den. Istället köpte jag senaste nummret av VeckoRevyn (som i Sverige släpps på torsdag... knasigt?)
Sedan lånade jag förra VR och juni nummret av PLAZA av Andrea. Gammla tidningar, jag vet, men det går alltid att bläddra i dem.
Hoppas att ni tog allt med en nypa salt,
Julia

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, jag köpte också veckorevyn på minimarket igår. :p

2006-08-23 @ 15:49:04

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback