Get lost and then get found

Nu har mamma, Fanny, Frida och mormor kommit hem (:
Det är ganska trevligt.
Men mormor är på sjukhuset för hon hade trillat och stukat vristen och kanske fått sprickor i knäna :S
Mamma: Vad du har magrat! Har du inte ätit något i helgen?
Jag: Ehh.. nej, hur kan du se det?
Mamma: Du har ju bara försvunnit.
Jag: Men när jag inte får någon mat så...
Mamma: Jaa, jag vet nog ingen som kan gå ner i vikt lika snabbt som du!
(ps. alla vet väl att mammor gillar att överdriva..)

På fredag ska mamma, Jenny, Fanny, Frida och jag börja godisstrejka. Vi är en sammansvetsad familj. Haha.

Jag får ingen middag idag heller, för dom andra hade ätit på båten. Och jag tvivlar på att Jenny orkar laga något. Nåja, har jag klarat mig hittills så gör jag väl det en dag till.

Ikväll vill jag hitta på något med någon (:
You don't know what it's like, to be like me
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback