Spela inte duktig längre

Jag vaknade vid 11-tiden idag. Då satte jag mig vid datorn och här blev jag sittandes. Men se det positivt, jag har ju åtminstone kommit igång med blogg-skrivandet igen. Så nu har alla något att göra.

Men jag har faktiskt inte bara suttit vid datorn idag, jag har städat mina lådor och skåp idag. En plastpåse med skit slängde jag. Sedan gjorde jag i ordning en penal som jag kan ha när skolan börjar. Jag börjar nästan bli lite nervös... Hihi. På måndag klockan 9.00 gäller det! Vi ska samlas i Yrkes aula, men ursäkta, var ligger aulan? Hur ska vi små, rädda ettor veta det? Stört.

Nu ska jag se om jag hittar några andra kläder än min pyjamas att ta på mig... Sedan ska jag ut på powerwalk (ja Fia, en till powerwalk a la Ebba) med Minus, skönt!

Idag har jag bokat tid för klippning och färgning. På söndag klockan 13 ska jag till Klipp Upp och klippa mig med Monica.

Julia


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur vet du när vi börjar och var vi ska samlas? :)

2006-08-08 @ 17:05:11
Postat av: Julia

Malin: Det var en annons i tidningen, mamma kom och visade den till mig :)

Postat av: Malin

Jaha.. I nyan?

2006-08-08 @ 17:28:13
Postat av: julia

Det finns nog i båda tidningarna, så här står det i Ålandstidningen "Ålands Yrkesskola. Välkommen till skolan! Läsåret 2006-2007 börjar måndagen den 14 augusti kl. 09.00. Samtilga studerande samlas i skolans aula för information om dagens program. Jana Ekebom, tf rektor"

2006-08-08 @ 17:57:41
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: Malin

Jaha, måste ha missat det då. Såg bara lusses igår. :) Tack.

2006-08-08 @ 19:16:55

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback