Engelsk filmanalys in my heart forever!!!!11

Ingenting som utvecklas följer sin ursprungliga plan.
Fy vad tråkigt det är att skriva filmanalyser, och när det ska vara på engelska till på köpet. Nej nu dör jag nog snart. Som tur är så hjälper Jenny mig. Annars skulle jag nog vara körd. Överkörd. Slutkörd. Helkörd.
På tisdag ska den lämnas in för granskning. Sedan får jag (och Jenny) bearbeta den.
På onsdag när vi är lediga från skolan ska jag och Jenny fara till Sthlm. Jag måste köpa en klänning till julen, och inte skulle det vara helt fel med något festligt att ha på sig på nyår heller.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, du lyckades nämna mitt namn 3 gånger i en väldigt kort blogg :P

2006-12-04 @ 09:49:21
Postat av: ella

vi sku ha en tresidig uppsats på engelska. och det sku handla om vad vi sku göra ifall vi var rektor för en dag! det var jobbigt.. :P heh..

2006-12-04 @ 19:43:57

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback