How could this happened to me?

Idag på tyskan kollade vi på Catch me if you can, dubbad till tyska. Det var udda.
Sedan for jag till sjukhuset, med TAXI! Haha. Det var typ tredje gången i mitt liv som jag åkte taxi. Jag gillar inte att åka taxi. Haha. När jag kom till sjukhuset var jag med mamma och Fanny ett tag, sedan kom läkaren och då kollade han på min fot. Jag ska operera någon gång där runt sportlovet. Sedan stannade jag och pratade med Anna en stund och efter det gick jag tillbaka till skolan. Där jobbade jag med mitt släktträd och efter det gick jag hem.
När jag kom hem åt jag lussebullar tills jag sprack och nu vilar jag på maten. Snart ska jag ut med hundarna, och efter det till mormor och morfar och äta middag. När vi har ätit ska jag och sälja biljetter och efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske fest med Adam, kanske chilla. Det återstår att se (Y)

Kommentarer
Postat av: Mims

Jag älskar lussebullar! Det är så otroligt GOTT! :D

Postat av: Anna

Du kunde väl ha stannat kvar på sjukhuset? ;p FYFAN vad tråkigt jag har haft :/

2006-12-17 @ 15:28:54
URL: http://tiingeling.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback