I see your beautiful smile

Igår var jag till Stockholm med min syster, Jenny.
Direkt vi kom ombord på Ålandsfärjan plockade jag fram min engelska filmanalys och fortsatte skriva på den. Sedan började det gunga och då försökte jag läsa lite Cosmopolitan, men sedan somnade jag liggandes i tidningen. Haha. Det måste ha varit sexigt.
När jag vaknade var det inte mycket tid kvar av båtresan så jag .. gjorde inget alls. Haha.
Jag och Jenny hade tur och fick åka bil med Tinca och Melissa som också skulle till Stockholm, TACK!
Det betydde att vi kom ungefär en timme tidigare till Stockholm än om vi hade åkt buss. Det var bra (för jag tyckte ändå att vi hade för lite tid..). Vi sprang runt i affärer och provade massa kläder. Det här köpte jag:
-stickad mörkblå klänning från H&M
-svart baströja från H&M
-2 stycken svarta trosor från H&M
-blå bh och trosor från H&M
-fotolim från Ordning&Reda
-guldklänning från Gina Tricot
-vit kofta från Gina Tricot
-lila linne från Gina Tricot
-svart velour mjukisdräkt från Indiska
-grön siden skjorta från Indiska
-svart läder väska från Wedins
-bomullsrondeller
-läppfett

och bara för att jag är världens sämsta människa så köpte jag bara julklappar till Fanny och Frida. Jag hittade inget till Jenny, och inte heller till Adam (bara för att han säger att han inte vet vad han önskar sig). Jag tror inte att vi tjejkompisar tänkte köpa julklappar till varandra?
Nåja, det blir till att leta julklappar på stan dåe jue. Haha. Jag är trött och knäpp idag. Sova snart?
Jag tycker det är enormt svårt att köpa julklappar (och dessutom tyckte jag att jag förtjänade alla saker jag köpte till mig själv.. och mer pengar hade jag inte växlat).
Sammanlagt gjorde jag av med något mellan 2000-3000 kr. Inte så farligt.

Idag på idrotten i skolan hade vi något knasigt, typ som basket, men inte riktigt. Det var jättekul och jag rörde på mig massor. Dom på motståndarlaget blev tokiga när dom hamnade att täcka mig, för att jag sprang så snabbt och mycket. Good to be back from stegringen. Haha.

Kommentarer
Postat av: Mims

Inte några julklappar, tycker jag iaf. Jag är så pank man kan bli :/

Postat av: Anna

Klimatförändringar var det ja ;p snaart :D

2006-12-08 @ 14:10:31
URL: http://tiingeling.blogg.se
Postat av: ak

jag hade nog tänkt köpa julklapp åt dig, men jaha.. :( :P haha

2006-12-08 @ 20:12:04

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback