Varför är jag så nyfiken?

Under de 11 månader som det inte är december är jag nyfiken på andra människors liv och handlingar. I december riktas nyfikenheten mot julklapparna istället. Vad kan jag tänkas få? och av vem? Ibland är jag till och med så nyfiken att jag måste lossa lite försiktigt på tejpen för att se vad som finns där inne, och sedan stänga paketet igen och låtsas som ingenting. I år har jag bestämt mig för att inte öppna paketen i förväg, inte ens kika lite grann. Det har lett till att jag knappt ens kan röra vid paketen, än mindre kolla på dem. Trots att det ligger några stycken på mitt skrivbord.

Tur att det bara är en dag kvar, för jag är väldigt nyfiken på vad jag får av Andrea och Adam. Klurigt!

Kommentarer
Postat av: Mims

Så brukar jag också göra ibland ;D


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback