Wind it up

...du tycker du är vacker men det tycker inte jag.
I fredags sov Adam här. Vi tog det rätt lugnt på kvällen, kollade på tv och Adam spelade onlinespel på hamsterpaj (HAHA, tönt). Mysigt och skönt att bara vara annars. På lördagsmorgonen lyssnade vi på julmusik och tog det lugnt. Sedan for Adam hem och jag och Mika gick med hundarna till mormor och morfar. Där hade vi familjemiddag (för det var ju faktiskt lilla jul). Vi fick typ fårkött, men det åt jag inte. Blää (eller kanske Bää? hejjagärrolig..) Direkt efter middagen for jag och Jenny och jobbade, det var ganska stressigt och när föreställningen började tog vi Tindra med oss hem och var barnvakter. Efter att vi varit barnvakter lade jag mig på min säng för att läsa lite. Jag hann läsa ungefär 2 sidor innan jag somnade. Haha. Kalla mig sliten. Sedan väckte Jenny mig och mamma, Mika, Jenny och jag åt lite kex och ostar. Mysigt, det var längesedan jag var med min familj. Vid 12 gick jag och lade mig och somnade direkt. 12 timmar senare vaknade jag. Vi klädde lilla juls granen (jag vet att vi är en dag efter, men det var för att Fanny och Frida var i Sverige på bortamatch igår och dom ville också vara med och klä granen). Nu sitter jag här och ska snart börja med lite skolarbeten. Fast först ska jag skicka iväg ett sms till Andrea.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback