Fottis

Första halvlek av VM-finalen är spelad, och jag är grymt inne i spelet. Shit alltså.
Önskar bara att jag skulle kolla på matchen med någon fotbollskunnig, så man skulle kunna få svar på alla sina frågor om "hur" "varför" och "vad nu då"? haha.

Jag och mina småsystrar började fundera, vad är riktigt offside i fotboll? haha.

Hoppas jag vaknar i tid imorgon, hihi.

Shut up, and sleep with me,
come on, why don't you sleep with me?
Shut up, and sleep with me,
come on, aha and sleep with me!
Julia

Kommentarer
Postat av: Hampus

VIVA ITALIA (L)

2006-07-09 @ 22:49:26
Postat av: lolli

ITALIEN :D

Postat av: Anonym

man kan lika gänrna singla slant som att avgöra på straffar:@

2006-07-10 @ 18:06:34
Postat av: mad

detdär med offside har jag också funderat på som faan :D jag har tillockmed fått det förklarat, men jag blev inte klokare (;

2006-07-10 @ 18:50:34
URL: http://rummiknubb.blogg.se
Postat av: idaskida

samma sak som i hockey, men det är enklare att se i hockey:P

2006-07-12 @ 17:26:36
URL: http://home.aland.net/idaskida

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback