I wouldn't buy you a drink if I was rich

Ikväll har Fia fyllt år, 16 år. Eller hela dagen egentligen, men jag har inte hunnit träffa henne före ikväll.
Abe fyller också år idag. Lika gammal. Grattis båda två! :)

Vi har haft kul. Kvällen skulle innehålla Velvet, BWO och Sunblock. Men det gjorde den inte. För Velvet ska spela först imorgon istället.
Istället såg den ut såhär, FOLKFOLKFOLK.

BWO
Bodies Without Organs var ganska bra, jag orkade inte vara kvar där inne hela tiden. Publiken var so not på g. Tråkigt. När dom sent om sider spelade sina hits så var vi redan ute. Men jag och Andrea diggade trots att vi var ensamma på parkeringen. Det var kul.

Sunblock
Jag orkade inte ens vara inne på området för att spana in Sunblock. Jag menar, Baywatch kombinerat med en enda låt. Kan det bli bra? Nej, det tror jag inte. Men jag ska inte säga säkert, kanske alla som såg dem var överförtjusta? Jag vet inte jag.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback