I'll be here for you

Igår hade vi som sagt gäster, Catarina, Martin, Yvonne och Micke var här på middag. Det var trevligt, jag träffar dom så sällan, och det är lite tråkigt att vi inte längre är lika bra kompisar med Yvonne (och Helena som inte var med igår).

Sedan kom Andrea hit och vi gick ner på stan och tog en glass. Nami. Men efter en stund blev det tråkigt, så vi gick hem till mig igen. Då skrev vi ut lite tidtabeller och dylikt inför våran resa. När vi var klara med det gick vi hem till Sjöbba (där var Sebbo, Sunkan och Sjöbba) och hade lite kul.

Vid 12-tiden drog vi oss ut och på skolgården träffade vi en massa fd. 9e:are. Alltså Andreas klasskompisar. Haha. Lolli, Mimi, Kasper, Emil, Jennifer, Ella... m.fl.

Kvällen gick väl så som dom flesta kvällar går. Jag gick runt lite med Casper och sedan satt jag och snacka med Pontus och Andreas. Mysigtpysigtpösigt.

Idag har jag bara chillat, packat och solat. Jag var till Fia en sväng också, det var kul att prata med henne lite grann. Var länge sedan sist.

Snart kommer Lolli hit och henne har jag också saknat och senare ikväll kommer Andrea också hit. Hon ska sova här så vi har nära till hamnen imorgon bitti. Bra.
Kommer jag se dig igen?
-nejdå, det vi hade var bara en kväll
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback