Lemböte

No shit kidding, nu ska jag berätta om lägret på Lemböte.
Okej, det blir inte så detaljerat som det skulle kunna bli, men wtf.

Vi storasyskon (Louise, Andrea, Tanja, Karin, Jennifer, Sebbe, Abe, Henrik, Ramsay och jag) anlände till Lemböte dagen före konfirmanderna, packade upp och gick igenom lite regler osv. Andrea, Lolli och jag fick ett ledarrum, soft, för dom är mycket större än de vanliga rummen. Vi alla storasyskon var ganska slitna, så vi satt och chillade och sedan sov vi.
Konfirmanderna anlände dagen efter, och tro det eller ej, men nu ska jag skriva ner alla konfirmander; Corinne, Jenni, Jennie, Annso, Mickiz, Hanna K, Ida, Ida, Ida, Ida, Ida, Janina, Cecilia, Hanna W, Linn H, Rebecca, Lenita, Lisa, Marie, Linn W, Natalie, Moa, Alexandra, Zaida, Ylva, Daniela, Hanna W, Linda, Evelina, Fanny, Erica B, Mikaela, Erica, Johanna, William, Liewis, Markus, Sebbe, Marc, Daniel, Tomas, Robin, Philip, Matias och Niklas (hey, kom jag ihåg alla? :O)
Redan första dagen fick jag köra livräddningsbåten, tack för det. Haha, jag körde på en kajak och över fören på den kajak som hade vält. Jag vet, jag är duktig.
Sedan gick dagarna ganska snabbt, man lärde känna konfirmanderna och det var rysligt roligt. Min grupparbetesgrupp bestod av; Alexandra, Linda, William, Zaida, Johanna och Corinne. Dom var bäst.
Varje kväll har jag messat med Casper, och nu har jag spärr (det är 13 dagar tills spärren släpper, jag tror jag dör!)
Det här blir inte alls så detaljerat som jag hade tänkt mig, men jag är inte på skrivhumör. Fråga om du undrar något.
Nissetisse, Fia och Erri var ut och parasitade (var där några dagar och hjälpte till). Kulkul.

Inatt sov jag sammanlagt 14h, och jag är fortfarande sliten. Hoho.
Idag var det konfirmation för Sirkka Liisas grupp, dom var mycket söta och duktiga och alla blev dom utsatta för våra gruppkramar. Me likie them.

Sedan var Andrea, Lolli och jag till Club Marine och åt middag, det var myspys.
Just nu är jag verkligen lycklig,
inget kan gå snett.
Julia

Kommentarer
Postat av: lolli

MYSPYS :D

2006-07-08 @ 23:37:07
Postat av: ak

MYYYYYS OOHH, HETT

2006-07-09 @ 12:30:53
Postat av: idaskida

visst är detlite sorgligt att lämna dem sen:(

Postat av: idaskida

vi hade också ett par idor på det lägret som jag var:P

2006-07-09 @ 12:44:51
URL: http://home.aland.net/idaskida
Postat av: Mims

Jag skulle ha kommit ut och hälsat på om jag hade hunnit, men jag hann aldrig :(

2006-07-09 @ 19:37:11
URL: http://mimsis.blogg.se
Postat av: Zaida

Tihi, klart vår grupp var bäst! ^^

2006-07-18 @ 15:57:45
Postat av: Nathalie

Wooow, jag är nämnd i din blogg. STATUS!

2006-07-22 @ 13:42:55

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback