Överlevare

Ikväll har jag varit med Fia, Lolli och Andrea. Vi låg på bryggan i Östra Hamnen och sjöng/skrattade/skrek. Det var myspys roligt att träffa Fia och Lolli igen.
Sedan kom Sebbe och Groeniz dit, det var också myspys att träffa dem igen, men inte på samma sätt.
Läs i Fias blogg vad vi gjorde;
http://fiali.blogg.se

Andrea var hit en sväng efteråt så vi kollade upp var vi riktigt ska bo den andra natten när vi är på båtluff. Kan inte allt med den här resan vara färdigt bokat snart? Jag vill åka!

Sedan for Andrea hem.

Jag skulle kolla på del 2/2 av miniserien Överlevare på tv3.
Jag åt jorgdubbar och chips och njöt av bra TV,
sedan plötsligt vaknade jag och då var serien redan slut?
Vad knasigt.
Julia

Kommentarer
Postat av: Hampus

Jag kollar på Snuten i Hollywood II och den är ruuskigt braaa :D :D Och ruskigt roig :D

2006-07-18 @ 23:24:59

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback