Regnväder

Jag orkade mig ut för att kolla på Eric Gadd. Direkt efter att han hade spelat gick jag och Andrea till Lolli och lånade Jennifers OC-filmer och sedan gick vi hem till mig och chillade med chips.
Intelligenta diskutioner hade vi också;
"hej, vad heter du?"
"Peter. Du då?"
" 'tack-för-ikväll-peter', jag menar. Tjena knullrufs! "
(Peter=tjockis)

Haha, vad slött det låter när man skriver det sådär.

Eric Gadd
Trots ösregnet och den tunna publiken var Eric glad och på gång. Han körde sina låtar och var duktig. Jag undrar om det är någon som kan klaga på hans musik eller scennärvaro? Han var duktig.

Helena Paparizou
På grund av det dåliga vädret orkade jag inte stanna ute för att kolla på Helena. Jag tror det hade varit ganska roligt att se henne, men äh. Hon är so last year...
Julia

Kommentarer
Postat av: ak

Nej det var kul, jag skrattar :D

2006-07-30 @ 20:30:04
Postat av: idaskida

HELENA HADE EN 10 NUMMER FÖR LITEN KLÄNNING!! DET VAR NÄSTAN BARA EN KLÄ FÖR DEN VAR SÅ LITEN..;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback