Rockoff

Igår kväll var jag mycket trött, men jag släpade mig ut till Mariepark för att spana in Lena Philipsson och Velvet som var kvällens artister.

Lena Ph
Alla säger alltid att "Lenas show är bra, men kläderna var motsatsen..." Men jag kan inte säga att hennes kläder igår var fula. Om man följer modet så vet man att hon hade prickat in de flesta trenderna som är just nu. Spets, vitt, knälång kjol, hög krage... Skorna såg jag inte, så jag kan inte säga något om dem. Hon körde en bra show, men än en gång vill jag klaga på publiken. Stackars Lena som fick så dålig respons.

Velvet
Bara för att jag kommenterade Lenas kläder så måste jag påpeka att Velvets klänning var snygg, men det var lite tråkigt att hon körde samma klänning som under melodifestivalen. Hon var mycket duktigare än vad jag trodde, och publiken var med henne. Jag gillade också att hon inte var trådsmal men ändå vågade röra sig på scenen. Bra bra. Fast hon gjorde en Amy -körde samma låt två gånger.

Sedan sov jag hos Andrea. Myspys, vi somnade direkt.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback