SHOPAHOLIC

Klänning
den här klänningen är tuff, jag skulle älska att gå runt i Stockholms skärgård med den.
Azzaro
Azzaro klänning, många kändisars favorit och nog satan är den snygg alltid!
Jeans
Cheap Monday jeans som jag kan tänka mig att köpa (som jag har råd med också!)
Diane von Furstenberg
Diane von Furstenberg, kan jag inte få den här -då vill jag hitta en snygg kopia!
Jeans
Jeans som ser helt okej ut, kostar helt okej och jag minns inte märket. FYY VAD LÅGT!
Klänning
Söt, sötare, sötast? Men när skulle jag använda den? ALLTID.
Kofta
En kofta i den här modellen ska jag ha i höst.
Top
En top i den här modellen ska jag också ha.
Armband
det här armbandet är helt enkelt snyggt, men enkelt.
Skor
kanske jag skulle behöva ett par sådana här för att slippa skavsår?
64927-42
och vi avslutar med de absolut fulaste skorna jag någonsin sett! Om du har sådana här, gör dig av med dem! Herregud, usch. FULT!
Julia

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är väl inget fel på de där skorna. :D

2006-07-12 @ 23:31:41
Postat av: Hampus

Hahahahaha, modenerd :D Eller vad man ska kalla det ^^

2006-07-13 @ 00:18:19
Postat av: idaskida

haha:P ha du hittat chep monday jeansen på den där sidan som jag skickade till dig?


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback