Snart jobb

Klockan är tidigt och jag är redan färdig för att fara på jobb. Jag pratade nyss i telefon med Andrea och hon kommer väl snart här via med moppen, vi behöver inte fara via Ella för hon sover kanske inte hemma.

Jag har länge nu tänkt att jag ska skriva i bloggen om Mischa Barton, för seriöst människor, är hon inte allt som man någonsin kan önska sig vara? Jo.
Hon ser riktigt bra ut, har en grym klädsmak, passar i alla sorters kläder, är söt, är sexig, är rik... Okej, jag vet att allt det där är ytliga saker, men eftersom jag inte känner henne så kan jag inte säga att hon är snäll/trevlig/pratglad o.s.v. Hur som helst, om det finns någon här i världen som jag är riktigt avundsjuk på så är det Mischa.

Nog om det. Jag ska ringa Jeffi och fråga om jag får låna OC efter att Lolli har kollat färdigt på dem.
Idag efter JOBBET ska jag på stan med Andrea, jag ska köpa present till Ida som fyller år på tisdag.
Vi ska också boka vandrarhem till våran båtluff.

Nu är klockan 20 före 8 så jag måste fara nu! Hejdå, ha en bra dag!
Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

idag efter skolan..? ;O

2006-07-13 @ 12:52:11

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback