Tvätten dag 13

Onsdagen var tung på förmiddagen, jag halvsov samtidigt som jag manglade. Tur att jag har min mp3...

Efter jobbet var jag, Andrea och Lolli till stan och köpte födelsedagspresent till Fia. Hon fick en hårfärg, en hårinpackning och ett nagellack. Hihi. Nu kommer hon bli hetare än hetast!

Sedan var jag hem och fixade mig och direkt iväg på picknicken med brudarna. Det var hur mysigt som helst och skönt i solen. Varför gör vi inte det oftare?

Kvällen var rolig. Jag satt och pratade med Nisse, Grasse och Grogge ganska länge. Det var lite busigt. Vet ni att stjärnorna flyttar på sig och blir lite mera/mindre rosa beroende på vad klockan är? Och vet ni om att jag faktiskt är ett underbarn? Miljökämpe är jag också, för allting förmultnar ju bättre i buskarna. Jo, så säger dom.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback