Tvätten dag 3

Haha, tre dagar har gått av vårat sommarjobb och jag lever fortfarande. Det börjar kännas nu, men det ska nog gå i 12 dagar till... pengar, pengar, pengar.

Idag har äntligen någon där vågat prata med mig. Med Ella har dom pratat mycket och seriöst, men jag ser tydligen avskräckande ut. Hmpf. Men idag så hade jag nästan roligt med dom där mangel-killarna. Haha.
"Ahmed!"
jag kollar upp på honom och ser aningen skeptisk ut
"jag säger Ahmed istället för vittu, satan, perkele.. vet du vad vittu betyder?"
"eeh, jo.."
"ja, usch, du behöver inte säga det. Jag använder inte det, därför säger jag ahmed."
jag tänker: "det är väl ungefär samma som om jag skulle säga 'Andrea' istället för fittan? och hur knasigt är inte det då?"

Nåja, kul hade vi i alla fall :D
Than skrämde livet ur mig också, kom och slet min mp3-lur ur örat och ropade "hej!" haha.

Efter skolan var jag med Andrea till stan, hon köpte mp3 och sedan for vi hem till henne, skulle testa mp3n och så var den sönder från början. Så vi fick lämna tillbaka den och nu tar det någon vecka innan hon får en ny, vadå otur?

Nu ikväll skulle jag ha varit och spelat volley med Fia och Lolli, men jag fastnade vid datorn för att få bort viruset och så fixade jag den andra datorns fläkt.
Jag är nog ganska duktig när jag vill det (ingen behöver ju veta att pappa guidade mig igenom allt jag gjort idag...)
Medan jag höll på och körde virusscan i felsäkert läge så fördrev jag tiden genom att läsa Liza Marklunds Studio Sex, och gissa vad -jag gjorde en Andrea, SOMNADE I BOKEN! Haha. Men det var skönt fast jag hade gärna läst lite i boken.
När jag vaknade var virusscannen klar så jag tog bort viruset och sedan messade jag till Lolli att jag tyvärr inte kommer med på volleyn ;) haha.

There's no one else that I can say this to,
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

hur fan somnar man i en bok?


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback