Tvätten dag 7

Hoh, äntligen skriver jag blogg om dagen som är idag.

Vi for igen på jobb vid 7 tiden och har jobbat aktivt hela dagen. Jag skulle kunna dra massa roliga citat från dagen, men jag tror inte någon (förutom Andrea och Ella) skulle förstå... Internt? Ja.

Jag manglade ett par kalsonger och Andrea som står och tar emot det jag manglar säger sig inte ens ha märkt att det kommit ett par kalsonger. Kanske Larissa tog dem åt sin kille? ;) haha.

Vi jobbade ända till klockan halv 4 idag och nu är jag ganska dålig-humor-men-sprallig-i-benen-trött.

Ikväll kanske jag ska vara med Fia, Lolli, Sebbe m.fl. om jag orkar. Så ska Andrea hit också och låna en bok och så ska vi boka klart våran båtluff. Fy fan vad det käns som man sviker vännerna nu när man jobbar. Jag orkar aldrig med något på kvällarna.. Det är trist.

På fredag börjar RockOff och då får man väl åtminstone träffa dem. Hihi.

Jag tycker synd om Hampus, hoppas det är bättre med honom nu?
Julia

Kommentarer
Postat av: Hampus

Jag mår ju iaf bra :)

2006-07-18 @ 20:11:13

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback