Tvätten dag 8

Idag har vi jobbat den 8:e dagen, hälften av arbetstiden har gått och jag lovar att det här helt klart var den jobbigaste dagen av alla.
Jag har manglat Birka Paradise servetter hela dagen och jag trodde seriöst inte att det fanns så många servetter i hela världen! Det har varit så enformigt och jag har varit på otroligt dåligt humör. Till och med Asad märkte det;
-Du verkar sur idag, är du det?
-JO!
-Ehh, varför?
-För att jag har manglat dom här jävla paradise hela dagen, och dom tar aldrig slut!
-Det låter ju lite jobbigt... Haha
-Mhm, menar du.

På eftermiddagen var jag på lite bättre humör och Asads syrra, Retarden, Segidegi och jag hade tuggummiparty vid mangeln. Och ja, det är lika töntigt som det låter!

Nu när jag kom hem från jobbet hade Mikas arbetskompis Svenne med familj kommit. Dom ska bo här till lördag morgon. Dom har en 15-årig son, men jag har inte sett honom ännu.. Hihi, man kan ju alltid hoppas :D haha!

Dom har farit och simmat nu, jag har duschat och ska snart läsa SOLO och äta något. När Jenny kommer hem så blir det middag, kanske vi går ut och äter?
Ikväll är det postrodden, jag har inte bestämt mig för om jag vill och kolla på den eller inte... Andrea ska kanske sova här inatt, om mamma går med på det.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback