Anonym

Jag hatar att det finns den mjöligheten att man kan kommentera ett inlägg anonymt. Jag är så grym nyfiken.

Jag har fått två kommentarer idag, båda anonyma. Det stod inget livsavgörande, men jag kan ändå inte låta bli att fundera.

Så här stod det i dom:

I don't give a fuck 4 timmar sedan  
Where should I meet you ?

IP-adress: 213.204.51.93 Godkänd? Ja
Filtrerad? Nej


Håkan Hellström, somm.. 4 timmar sedan  
Såklart.

IP-adress: 213.204.51.93 Godkänd? Ja
Filtrerad? Nej
Och jag kan inte stilla min nyfikenhet. Snälla du som skrev det, skriv igen och säg vem du är. (Åh vad töntig jag låter. Haha.)

Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyfiken?! =)

2006-06-13 @ 09:30:58
Postat av: Anonym

haha ;D

2006-06-13 @ 16:50:42
Postat av: idaskida

hihi, de jävlas med dig julia:)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback