Astrologi

www.astro.com kan man ställa sitt personliga horoskop. Jag läste först det som var för mig som vuxen, och sedan det som var anpassat för barn/tonåringar. Det för vuxna passade mycket bättre in på mig. För i det för barn/tonåringar stod det att jag är en väldigt blyg person som helst håller mig i bakgrunden. Och det skulle jag väl inte direkt säga att jag gör?

Imorgon ska jag fortsätta kolla, då ska jag läsa mitt personliga horoskop om kärlek och sådant. Jag har bara läst några meningar och där stod det att jag har en otrolig charm och klär lika bra i mjukiskläder som i en formell dress, eftersom min utstrålning alltid finns där. Haha. Uppmuntrande!

Nu är det nog dags för lite sömn, jag börjar bli lite lagom kvällshumor-trött.

Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback