Avslutningskväll

Det var dock inte min egen avslutning, det vet jag. Men nog får jag fira för det!

Först var Ida, Kattis, Kim, Totte, Anna och jag till Adlon och käkade pizza. Vi fick självbetjäning och det var ganska roligt. "Tack på förhand <3" HAHA.

När vi hade ätit gick vi ner mot stan, fast Totte och Anna hade redan stuckit då. Vi mötte Rasse, Janke, Ted och Lumpo på en parkbänk i esplanaden. Lodisar. Haha.

Efter det gick vi ner på stan, Ida, Kattis och jag. Kim dissade och var med lodisarna. Haha. Vi gick runt och tillslut hamnade vi i den där lekparken på torget. Men helt plötsligt blev den invaderad av lantisar/skärgårdsbor/töntar. Och dom visste vem Ida och Kattis var, men inte vem jag var. TUR! :D haha. Vi gick istället och satte oss i ett cykelställ bakom stadshuset. Vi ville inte vara på framsidan med alla töntar. Haha. Vi tyckte nog att alla var töntar.

Efter ett tag kom Fia dit och sedan gick vi och var med alla andra, på framsidan. Det var roligt, massa folk man inte hade träffat på länge. Vi gick runt där och sedan kom snuten (som alltid) med en bil vid museet och en uppe vid stadshuset. Vi gick till tullarnas äng. Efter ett tag gick vi tillbaka, och sedan fortsatte minglandet. Jag umgicks med allt och alla. Ungefär. Haha, jag tänker inte börja nämna några namn. Det är bara onödigt.

Jag tycker det var en lyckad kväll och visst finns det saker jag skulle kunna tänkas ångra, men jag tycker det är slöseri med tid att hålla på och ångra saker. Förlåt till er som tycker att jag har gjort något fel.

Idag har jag varit hemma och sysslat med trädgårdsarbete, ganska skönt. Vad som händer ikväll är ännu en gåta, blir nog hemma om ingen ringer och vill hitta på något.

Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback