Barnvakt

Nu har jag varit barnvakt åt lille Andreas. Det var inte så länge, utan bara under tiden som mamma, Mika, Jenny, Gabbi (Andreas mamma) var på begravning i kyrkan (bara ordet begravning gör mig ledsen), ca. 2h sammanlagt.

Jag gick runt med Andreas i vagnen och försökte få honom att sova, sammanlagt sov han kanske 10 minuter. Hejja.

Men han var inte jobbig för det, nej då. Tvärtom, han var glad och skrattade och nyfiken. Väldigt nyfiken! Och så var han hungrig, så jag fick ge han nappflaskan, för jag kan ju inte amma xD

Inte för att vara politiskt inkorrekt eller rasistisk, men det var lite tråkigt att han inte alls var så mörk som jag trodde han skulle vara. Kan väl bero på att mamman är vit och pappan mörk...?

Julia och Andreas
Hej, varför får inte jag vara lika söt?

När alla i min familj kommer hem så ska vi fara till stugan, kan väl bli okej. För det var rätt längesedan jag var där!

Att sola och bada är ju heller aldrig fel... ;)
Ni andra får väl försöka ha kul här i stan utan mig, men det tror jag nog ni kommer få ;) :D

Nu ut i solen och jobba på min bränna (jag fjällar nästan inte mera WIIIE).

Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback