Dill -doh!

Haha, idag har jag varit på picknick på Espholm med Fia, Andrea och Lolli (Tax, Fitta - Lax, Britta, don't even ask). Vi cyklade dit som dom tokar vi är. Jag har inte cyklat på evigheter (för det räknas inte när jag och Fia susat iväg på hennes mammas cykel), vi cyklade snabbt, det var varmt och jag trodde jag skulle dööö. Nästan i alla fall.

När vi kom fram till Espholm lade vi oss ner i sanden och läste veckotidningar, lyssnade på när Lolli "sjöng" och snackade. Efter ett tag började vi planera maten till midsommar, och rätt som det var låg vi alla i en hög och bet på varandra. Hur kommer det sig?

Lätt roligaste idag, "jag vill ha dill...DOH! Gräslök menade jag." HAHA, det låter skittråkigt när man skriver det, men säg det dill-doh!, så förstår du kanske?

Sedan måste Andrea fara och vi andra började också packa ihop våra tillbehörigheter. Lolli, Fia och jag cyklade till Lottas systuga och hälsade på Mimi, Lolli hämtade också sin lön.

Sedan gick vi till banken, jag köpte rockoff-pass och så var vi även till Fro och sa hej.

Ikväll blir det beachvolley, kulkul. Hoppas bara det inte börjar regna? Haha, det skulle vara likt oss att spela volley i regnet.

Nu sitter Lolli vid min sida, haha, bokstavligt talat. Hon sitter på armstödet till min stol :D

Julia

Kommentarer
Postat av: fia

Jag tror vi ska köpa dill.. -DOH! Jag mena persilja! HAHAHAHAHAAH :P så dåligt ;)

2006-06-21 @ 18:02:11

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback