Julia Helena Lindfors (fd. Heinonen)

Inledande
Fullständigt namn: - Julia Helena Lindfors (fd. Heinonen)
Din ålder: - 16
Födelsedag: - 18 april 1990
Syskon: - Jenny, Fanny, Frida, Emma, Maja
Hårfärg: - Brun med blonda slingor
Ögonfärg: - Blå

Förhållanden
Vem är din(a) bästa vän(ner)? - Fia, Lolli, Andrea
Har du en pojkvän/flickvän? - Nej, inget av dem
Hur länge har ni varit ihop? - öhm, pass
Hur långt var ditt längsta förhållande? - 5 månader
Vem kysste du senast? - Eh, Hampus?

Grejer
Vad shoppar du helst? - Kläder och skor
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? - Nej
Hur många skor har du? - För några, kanske 10-20st
Hur många par byxor har du? - För några, kanske 10 par
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? - Jag vet inte, de flesta smycken har jag fått. Men en ring jag fått som var mormors mammas är nog värd mycket. Äkta guld och diamanter...

Favoriter
Färg: - Vit
Mat: - Oxfilé
Killnamn: - Adam
Tjejnamn: - Fleur
Ämne i skolan: - Svenska
Sport: - Handboll
Musik: - Håkan Hellström
Fras/mening/uttyck: - "HAHA, jagjagjagjagjagjag..."

Har du någonsin...
Snusat? - Ja
Rökt? - Ja
Hoppat bungee jump? - Nej, men brogunga
Brutit mot lagen? - Ja
Fått dig själv att kräkas? - Ehm, kanske
Nakenbadat? - Ja
Varit kär? - Ja

Extra grejer
Tar du droger? - Nej
Vad använder du för schampoo? - Kms - Curl Up
Vad är du mest rädd för? - Mörker
Vilken bil skulle du vilja ha? - Den som stod utanför Nautical
Vem fick du senast SMS från? - Casper
Var vill du gifta dig? - I en kyrka
Hur många MSN-kontakter har du? - 95
Hur många av dem är online just nu? - 27

Slutfrågor
Pizza eller choklad? - Choklad
Tränar du? - Nej, inte ännu
Hur ofta? - pass
Guld eller Silver? - Guld, men silver på smycken
Vilken film såg du sist på bio? - 'Narnia', tror jag
Vad vill du helst av allt göra just nu? - Busa med mina vänner

Julia

Kommentarer
Postat av: fia

haha, jag har fyllt i samma lista. Men ej publicerat den. Och jag skev precis som du. Bilen utanför nautical! :D

2006-06-04 @ 13:30:57

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback