Låt mig bli

Ditt namn: - Julia Helena Lindfors
Är du snygg? - Ja, ibland
Födelseår: - 1990
Ditt födelseställe: - Mariehamn

Hur tar du bort oönskad hårväxt? - Pincetter och lödder och hyvlar
Spelar du instrument? - Nej
Ligger Skåne i Sverige? - Senast jag kollade gjorde det det i alla fall
Har du några danska släktingar? - Ja
Ditt mest överanvända ord: - "Haha, okej"
Dina första tankar när du vaknar: - Vad fan var det jag skulle göra idag? inte glömma...tänk..tänk.
Är du hungrig? - Nej
Var befinner du dig just nu? - I min gula datastol
Var bor du? - Hemma
Vad har du för t-shirtstorlek? - Olika, men allt från XS-M
Är du bra på: - Prata... ragga. Hah.
Är du kåt? - Nu?
Är du singel? - Ja

Vad heter din morfar och mormor? - Jan-Erik och Ebba Lindfors
Vilket land kommer du ifrån? - Finland

Låt just nu: - Fronda - Min hjärna kommer snart att explodera
CD i stereon nu: - Bad Cash Quartett
Är du sexig? - När jag vill
Vem är snyggast? - Förutom jag då?
Vem vet mest om dig? - Lolli förut, vet inte nu
Vem vet du mest om? - Jag vet ganska mycket om ganska många
Vad vill du ha just nu? - Sovsällskap
Höger- eller vänsterhänt? - Höger
Språk: - Svenska, engelska och lite finska.
Vilka sjukdomar har du? - Förutom att jag är knäpp?
Fobier: - Mörker, fyllon, trånga utrymmen
Känner du en snygg kille? - Ja!
Vilka cig gillar du mest? - pass
Brukar du svara på kontaktannonser? - Haha, nej tyvärr.
Åsikt om jultomten: - Han är tjock och lycklig
Äger du några vapen? - Nej, inte som jag tänker berätta för dig då. Men en stekpanna har jag.
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? - Ingen aning
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Julia var det enda
Vilket stjärntecken är du? - Vädur
Pepsi eller Coca cola? - Cola light
Mjölk i kaffet? - Nej tack
Röker du? - Inte när du ser i alla fall
Svär du? - När det inte är barn i närheten
Sjunger du? - Hellre än bra.
Duschar du dagligen? - Ja, oftast
Har du varit kär? - Ja
Den starkaste du vet: - Jag vet inte?
Vill du gå högskola? - Jag vill gå vad som helst som gör mig högutbildad.
Vill du gifta dig? - Ja, någon gång med någon.
Tycker du att du är attraktiv? - När jag känner mig attraktiv är jag attraktiv, annars inte
Är du en hälsogeek? - Nej, det ser du väl
Kommer du överens med dina föräldrar? - Jo, oftast
Vad vill du bli när du blir stor? - Lång och framgångsrik

 

Din ögonfärg: - Blå
Din hårfärg: - Brunt med blonda slingor
Din längd: - 164 cm
Din vikt: - Är privat
Din frisyr: - Har jag tröttnat på
Skorna du hade på dig idag: - Ger mig skoskav och dom är nya
Kläder du hade på dig idag: - Kjol, linne, bikini överdel
På kroppen mest nöjd med: - Dekolletaget
På kroppen minst nöjd med: - Storleken
Din skostorlek: - 38-39-40
Vad använder du just nu för jacka? - Har ju min skepparkavaj, annars inget.
Favoritfärg på kläder: - Rosa, blått, grönt
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? - Pyjamas
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? - Svårt att säga, för mycket
Skolväska just nu? - Svart läder
Har du rosa kamouflagekläder? - Men självklart, enbart!
Tatueringar du har: - Icke
Piercingar du har: - Icke
Handväska eller liknande just nu: - Vilken av dem?
Har du glasögon: - Nja, lite.
Vilka sorts läppglans använder du? - Läppfett hellre, och jag använder en miljon olika. Hej beroende.
Hur ser din plånbok ut? - Tunn och smal och tom

 

Din perfekta pizza: - Inget fett, mycket ost
Randigt, rutigt eller blommigt? - Randigt
Favoritmaterial på kläder: - Bomull xD
Ditt favoritmärke på kläder: - Kläder jag har, eller kläder jag vill ha? ;)
Favoritårstid: - Sensommar
Favoritmat och -dryck: - Oxfilé och vatten (inte tillsammans)
Favoritdjur: - hund
Favoritparfym: - vet inte
Favorit-TV-program: - Top Model
Favoritämne i skolan: - Svenska
Favoritsysselsättning: - Datorn?
Favoritaffärer: - Billiga och bra
Favoritbyxor: - Kjol
Favorittröja: - Byter hela tiden
Dagens låt: - Fronda - Min hjärna kommer snart att explodera
Dagens artist: - Fronda isf?
Favoritregissör: - Ingen aning
Favoritartist/grupp: - Ingen aning, Håkan?
Choklad eller vaniljglass: - Choklad
Gillar du när det åskar? - Jo, om man är inne och myser
Vad köpte du senast? - Naturgodis (eller mamma köpte åt mig)
Hur mycket pengar har du? - Har inte kollat efter, men drygt 100?

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol? - Ja
tagit droger? - Nej
varit på dejt? - Nej?
ätit sushi? - Nej
stått på scen? - Nej
blivit dumpad? - Ja
stulit något? - Nej
blivit slagen? - Nej, eller av min 3 åriga lillasyster jo.

Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

låt dig bli? det är mitt ord:P


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback