Lovely day for writing

Och Emma kom hem, som jag trodde i förra bloggen. Men före Emma kom hem hann jag prata med mamma i telefon. Hon ville nog inte något speciellt, men det var endå kul att prata med henne.

När Emma hade kommit hem fortsatte jag sitta vid datorn. Haha, vilket extremt roligt sällskap jag är. Men efter ett tag lyckades hon övertala mig att komma med ut och hoppa på studsmattan. Deras studsmatta är mycket roligare än den vi har hemma, för deras är ny och med mycket studds. När vi hade hoppat ett tag kom pappa och Maja hem, slut på glädjen alltså. För när Maja kommer hem vill hon också hoppa på studsmattan, vilket innebär att jag och Emma inte kan hoppa. För då skulle nog Maja flyga till himmelen. Illa.

Vi lekte lite med Maja på studsmattan och sedan tvingade vi henne att gå ner. Då började hon gråta så vi alla tre gick in istället.

När vi kom in så lade jag mig på sängen och fortsatte läsa på Sprängaren, den är så rysligt bra att jag inte vet vad. Ska försöka hinna läsa klart den, och sedan har Susanne Liza Marklunds senaste bok som jag gärna läser. Emma och Maja spelade pippi-dataspel under tiden. Fast ljudet var knäppt så man hörde bara hälften...?

Sedan var det dags för middag och till efterrätt åt vi jordgubbar, glass och chokladsås. Fetton.

När middagen var klar gick jag och satte mig här igen, och här sitter jag fortfarande.

Jag har insett att jag har börjat skriva väldigt tråkiga bloggar. Måste skärpa miiig.

Fia åker snart till Grekland och jag dööör om hon kommer hem brun med massa spännande att berätta. Hon sa att hon inte behöver några kläder, men en kompis som väger under 20kg, jag anmälde mig direkt som frivillig att följa med. Ska bara banta lite först! Kan behövas!

Jag provade alla mina kläder som jag köpte i Stockholm i måndags, och så tog jag foto på alla plagg. När jag kommer hem ska jag lägga ihop dem i ett kollag och publicera här i bloggen. Trevligt. Min bikini som jag köpte utan att prova satt som gjuten, den var perfekt. Jag  gillade den annorlunda modellen.

Nu funderar jag om jag ska ta en lite vilopaus för att återkomma när Hampus har skrivit klart sin blogg.. För det lär dröja! Annars har jag inget alls att göra här vid datorn.
Nu är det lika långt till stjärnorna,
som stjärnorna till dig,
Julia

Kommentarer
Postat av: ak

omg shit lol, håll mig inte på sträckbänken! :D idag var jag och jobbade, de behövde tydligen folk så jag var bara idag. Fatta vad jag ha gjort av med pengar på senaste tiden! Jag orkar inte ens tänka på det.. :P

2006-06-08 @ 16:51:23
Postat av: fia

jag hejar på dig med bantningen ;) iiih. om ca 1,5 dygn är jag i Grekland. JAG SKA BLI BRUUUN! :) åh vad najs att bikinin satte fint, det gjorde min med. Är vi inte bäst på att chansa våra storlekar? :D mahaha. jag kommer sakna dig din toook :D hihi. buhubuhu, men jag skickar fina kort. På loveli hunks ;) PUSS Å KJAAAAM

2006-06-08 @ 21:12:49

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback