Skola

Idag har jag varit i skolan, Emmas skola.

När jag gick i 6an funderade jag på att flytta till pappa och gå 6an i just den skolan jag var till idag. Det visste du inte va?

Jag fick vara med på diverse olika lektioner, matteprov och orientering bland annat. Det är en ganska trevlig skola, men den kändes inte alls lika sträng som Övernäs. Kanske för att man inte har betyg?

När vi kom hem hoppade vi lite studsmatta och sedan gick vi ner till sjön och solade. Dock inte badade. Jag frös bara av att kolla på vattnet!

Sedan lagade vi Tacos och åt middag. Det var gott. Min guacamole som jag lagade var supergod. Mästerkock...

Efter middagen lade jag mig och läste ännu lite mera på Sprängaren, den börjar bli rysligt spännande. Före jag lade ifrån mig boken läste jag första meningen på följande sida, "Annika Bengtzon, sprängaren har slagit till igen." DET ÄR SPÄNNANDE. Jag kan inte komma på vem som är sprängaren. Jag är otålig. Ska jag fråga någon som har läst den, eller ska jag läsa sista kapitlet? :D

Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback